Got them gold ninja stars and red supreme nunchuks

Jag svär på att detta funkar gott folk, i tried it all !

Lägg yoghurt på ansiktet, låt det vara på i typ 15 minuter och skölj bara av med vatten så försvinner rodnad, huden blir dessutom väldigt mjuk och återfuktad. Ja, Jag vet att det luktar repulsive.  

Olivolja i håret, Vanlig hårolja och hårinpackning funkar ju också, men vill man vara lite ekonomisk och skippa kemikalier så kan man köra på detta typ 2 gånger i veckan, Låt det gärna ligga i över natten, men lägg bara i topparna.

Honung och salt bodyscrub, Blanda honung med mycket salt, skrubba sedan in i hela kroppen, duscha sedan av, Huden känns amazing efter, i promise you.

Citron och vinäger, Kan man lägga på ansiktet om man är väldigt oljig eller har problem hud, Men blanda ut med vatten annars finns risken att du blir helt röd, låt det ligga i typ 10 minuter och skölj sedan av.

citron, Pretty much everywhere ! I ansiktet (med eller utan vinäger), gnugga in på näsan i 5 minuter så minskas porerna och pormaskar blir mycket mindre synliga, gnugga in på tänderna så blir dem vitare (ja!), Även väldigt bra att suga på en citron på morgonen för dålig andedräkt.

Vaselin, på ögonfransarna över natten, då faller dem inte av så lätt och blir torra.

skrubba läpparna, med antingen en oanvänd tandborste eller någon bra blanding (t.ex honung, kanel och salt) så blir läpparna röda, fylligare och fräscha! 

Förresten, Jag ber så mycket om ursäkt för att jag skriver dålig svenska, jag sitter liksom och funderar "heter det i eller På?" bara för att jag har bott utomlands i ett år nu och har practically glömt hur man skriver svenska! Helt sjukt, efter att ha bott där i 18 år.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack som fan för tipsen, ska helt klart testas :)

2011-06-18 @ 21:43:51
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0