Baby you're summertime fine

Igår kväll så så satt jag, mamma och min syster och practically kollade på när min katt födde ungar, Eller mamma och sis kollade på, jag satt och kollade på tv för det kändes lite väl disgusting för min smak. Jag är ju lite känslig när det kommer till that kind of shit. Hon fick 7 ungar, hur fan orkar man? Söta är dom iallafall, men fan va det kommer bli spring när dom blir äldre. I got my work cut out for me, för YES jag kommer bli den som kommer för göra allt. Kanske mamma hjälper lite, I would hope.


Kommentarer
Postat av: hanniiiii

lever din mamma drömlivet som hemmafru nu ? :D

2011-06-19 @ 16:44:29
URL: http://johannamodig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0